Niet pas sinds gisteren zijn we bezig met een hele reeks innovaties onder het merk Squeezy. Eerst en vooral een volledig nieuwe huisstijl met frisse kleuren en een oude bekende die iets meer dan 10 jaar geleden met ons mee verhuisde en nu terug aan boord is …
Degenen onder u die SQUEEZY vóór 2009 hebben gebruikt en nog steeds de haai op de verpakking kennen, zullen weten over wie we het hebben. Ja, in die tijd was het grafisch verouderd, totaal oldschool en maakte plaats voor een moderner ontwerp. Deze heeft nu zijn maximale houdbaarheidsdatum bereikt en enkele maanden geleden vroegen wij ons af of het geen tijd was om onze vroegere mascotte terug te brengen in een heel duidelijk nieuw jasje.
Hij komt terug. In de teaser hierboven is al een deel van het nieuwe logo te zien. Het complete logo zal binnenkort worden gepresenteerd…
Wat de verpakking betreft, zullen wij uit duurzaamheidsoverwegingen uiteraard geen onnodig afval creëren door verse producten te vervangen door nieuwe merkproducten. Alle productlijnen zullen voortdurend opnieuw worden gelanceerd met een nieuw ontwerp wanneer de voorraden zijn uitgeput. Dit proces zal verscheidene maanden in beslag nemen.
In de loop van dit proces zullen wij ook de verpakkingsmaten aanpassen. Voor alle nieuwe verpakkingen zal de hoeveelheid inhoud worden verhoogd. Bovendien zullen wij, waar mogelijk, overschakelen op duurzamere verpakkingen of zelfs composteerbare verpakkingen aanbieden, naast volledig recycleerbare verpakkingen.
Last but not least, een hele reeks nieuwe smaken en ook nieuwe producten staan op stapel.
Dus wanneer komt dit allemaal? Later dit jaar met een start binnen de komende 2 maanden.
Ga met ons mee en volg ons op deze spannende reis naar de nu 4e generatie SQUEEZY.